“Wie gedenk jij?”

Onder het thema ‘wie gedenk jij’ is de Regenboogkerk in Honselersdijk, Endeldijk 5, open op zaterdag 5 november van 10 tot 12 uur.

Waar kan jij rouwen en gedenken, waar is ruimte voor jouw verdriet, jouw angst en jouw verlangen?

Kom even langs en loop zomaar even binnen!
Hier is ruimte om stil te zijn, een kaarsje op te steken, hier mag je verdrietig zijn, en kun je even met iemand praten, informatie mee nemen, een gebed opschrijven, je kunt er een kaart kopen en een kopje thee of koffie te drinken.

Het pad naar de kerk toe zal verlicht zijn met wat kaarsjes. In de kerk zal zachtjes muziek worden gedraaid. Als afsluiting klinkt een lied of wordt een tekst gelezen.

In het bijzonder denken we aan mensen die we persoonlijk missen, geliefden die ons zijn ontvallen, dit jaar, of al eerder. We denken aan hen die ruw zijn weggerukt uit het leven, in ons land, of door een natuurramp, of bij de oorlog in Oekraine die maar doorgaat…

Wie gedenk jij? Je bent van harte welkom!

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30