Vooruitblik Startzondag Vooruitblik Startzondag

Op zondag 15 september is het Startzondag in onze gemeente. 's Ochtends in de dienst maken we kennis met de nieuwe liedbundel. We zingen er veel bekende - en mogelijk ook wat minder bekende - liederen uit. Na de dienst is er koffie drinken en sluiten we deze startzondag af met een gezamenlijke lunch.
Presentatie activiteiten
Tijdens deze Startzondag willen we de activiteiten die in onze gemeente gehouden worden voor het voetlicht plaatsen. Gemeente zijn we ook tussen de zondagen in en we zien dat er dan heel wat geboden wordt waaraan gemeenteleden en anderen kunnen meedoen. Tijdens de dienst schenken we kort aandacht aan de diverse activiteiten die er zijn. Na de dienst, tijdens het koffiedrinken, presenteren we de vele activiteiten tijdens een soort marktplaats in de Rehobothzaal. Bij de diverse stands kunt u geïnformeerd worden over de activiteiten die er zich presenteren.
Heeft u een activiteit waaraan anderen kunnen meedoen, wilt u deze ook presenteren en bent u hiervoor nog niet benaderd? U kunt dan alsnog contact opnemen met Gertjan Pellikaan.
Lunch
We ronden Startzondag af met een gezamenlijke lunch. Niet zomaar een lunch, maar één waarin de creativiteit in onze gemeente tot uiting kan komen. Bent u goed in het maken van een lekkernij dat deel uit kan maken van de lunch? Heeft u een creatieve, smakelijke of gewone suggestie voor de lunch en ziet u kans om het te maken of aan te bieden? Meldt dit dan aan Peter de Quaasteniet (tel. 0174-625225). Met alles wat er is houden we een lunchbuffet, waarmee we deze 'muzikale & smakelijke' Startzondag willen beëindigen.
Commissie Eredienst, Vorming & Toerusting

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30