Visitatie aan onze gemeente op donderdag 16 januari 2014 Visitatie aan onze gemeente op donderdag 16 januari 2014
De kerkenraad heeft bericht ontvangen dat op donderdag 16 januari a.s. onze gemeente een bezoek zal krijgen van twee visitatoren. Visitatie is het pastorale bezoek dat de provinciale kerk eens in de vier jaar brengt aan de plaatselijke gemeente. Het doel daarvan is te informeren naar het geestelijk leven van de gemeente en indien mogelijk mee te denken, te stimuleren en te bemoedigen.
De visitatoren brengen een bezoek aan de kerkenraad. Maar ook voor gemeenteleden is er gelegenheid om de visitatoren te spreken. Dit kan op 16 januari van 19.30 tot 20.00 uur in zalencentrum Rehoboth.
De visitatie is bedoeld als een pastoraal bezoek, waarin naast vreugde ook voldoende ruimte is om zorgen in en rondom de gemeente te delen met de visitatoren. De visitatoren ontvangen graag vooraf een opgave van uw komst, bij voorkeur met een korte beschrijving van het onderwerp, zodat zij dit kunnen meenemen bij de voorbereiding. U vindt het e-mailadres hiervoor in KerkKompas of Samen. U bent natuurlijk ook van harte welkom om op de dag van de visitatie zonder opgave vooraf langs te komen.
De kerkenraad

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30