Uitnodiging inloopavond met thema ‘jong en oud’ Uitnodiging inloopavond met thema ‘jong en oud’
Op dinsdag 22 april bent u/ben jij van harte welkom in de Voorhof, waar ontmoeting en gesprek centraal staan. Deze inloopavond ontmoeten we elkaar aan de hand van een spel.
Koffie vanaf 19.30 uur, start 19.45 uur en afronding rond 21.30 uur.

In onze gemeente zijn we gestart met het organiseren van een serie inloopavonden. Deze avonden zijn bedoeld om elkaar beter te leren kennen. Daarnaast is het een prima manier om met elkaar na te gaan hoe het aanbod van kerkelijke activiteiten (nog) beter kan aansluiten op de verschillende wensen en behoeften van de gemeenteleden.
We willen jou/jullie graag uitnodigen voor de inloopavond op 22 april met als thema ´jong en oud´. Op deze avond ontmoeten we elkaar (als jongeren en ouderen) aan de hand van een kennismakingsspel. Misschien ken je al veel mensen in de gemeente van naam en gezicht, misschien juist helemaal niet. In ieder geval helpt dit spel je om anderen op een verrassende manier (nog beter) te leren kennen.

Waar gaat het over?
Jeugd & verleden, bijvoorbeeld: Wat deed je als kind graag dat je nu niet meer doet?
Karakter & interesse, bijvoorbeeld: Waar vergeet je de tijd bij?
Doen & laten, bijvoorbeeld: Waarvoor vragen anderen jouw hulp of advies?
Motivatie & inspiratie, bijvoorbeeld: Waar krijg je energie van?
Werk & loopbaan, bijvoorbeeld: Waar ben je trots op?
Wensen & toekomst, bijvoorbeeld: Welke baan zou je ooit nog willen?

Iedereen welkom
Heb je zin in een gesprek dat wat dieper gaat dan de praktische beslommeringen van alledag?
Kom dan op 22 april naar de Voorhof en schuif aan. Of je nu vaak of niet (zo vaak) in de kerk komt, iedereen is van harte welkom. Wie weet smaakt het naar meer en borrelen er allerlei creatieve ideeën op.
We hopen op een grote opkomst. Tot dinsdag 22 april in de Voorhof!

De Klankbordgroep en Commissie Jeugd,

P.S. Wilt u/jij woensdag 28 mei alvast in uw agenda noteren voor de inloopavond met als onderwerp De Kerk Naar Buiten ?

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30