Derde inloopavond op 28 mei a.s. 19.45 in de Voorhof. Thema: kerk naar buiten Derde inloopavond op 28 mei a.s. 19.45 in de Voorhof. Thema: kerk naar buiten
Graag willen we u uitnodigen voor de derde inloopavond op woensdag 28 mei met als thema De Kerk Naar Buiten! Op dit moment zijn er grote omwentelingen in onze samenleving. Zorgsystemen worden afgebouwd, de (burgerlijke) gemeente krijgt allerlei verantwoordelijkheden op het gebied van ondersteuning van kwetsbare mensen. Deze nieuwe taken moet zij met fiks minder budget voor elkaar zien te krijgen. Daarnaast is de economische crisis nog niet achter de rug en dat betekent voor velen dat het helemaal niet eenvoudig is om het hoofd boven water te houden. Een aantal van u heeft daar ook direct mee te maken.
Hoog tijd om als gemeente eens wat langer stil te staan bij deze ontwikkelingen. Op deze avond gaan we kijken wat we als gemeente voor de samenleving om ons heen betekenen (als je het optelt, is dat best een heleboel) en waar ons hart en handen in de toekomst misschien nog meer nodig zijn. Wat betekent onze roeping om de Heer te volgen in deze tijd? U bent hartelijk welkom. Vanaf 19.30 uur staat de koffie klaar.

Bekijk hier de uitnodiging.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30