Uitnodiging Gemeenteavond 15 oktober 2012 Uitnodiging Gemeenteavond 15 oktober 2012

Thema: Nes Ammim

U bent allen van harte uitgenodigd voor de gemeenteavond op maandagavond 15 oktober om 19.45 uur in de Rehoboth kerk.

Het college van kerkrentmeesters praat u bij over de stand van zaken rond de gebouwen.
Daarnaast zal de diaconie het werk van Nes Ammim onder de aandacht brengen.
Nes Ammim is een klein dorpje in het noorden van Israël. Het is in 1963 opgericht door een christen en een jood. Het oorspronkelijke uitgangspunt was de dialoog en het vertrouwen tussen joden en christenen te vergroten. Het dorp biedt nu ruimte aan ontmoeting en gesprek tussen joden, christenen en moslims. Verschillende kerken hebben zich met Nes Ammim verbonden.
Pieter Dronkers, manager van het dialoogcentrum in Nes Ammim is in de maand oktober in Nederland en zal ons deze avond over Nes Ammim informeren en verhalen vertellen over het werk van Nes Ammim.
Meer informatie vindt u in Kerkkompas.
Kijk ook op www.nesammim.nl

Namens de diaconie