Programma startweekend Programma startweekend
Zaterdag 17 september staan tal van activiteiten gepland in het teken van de start van het nieuwe seizoen. Het thema is: deel je leven. Hieronder vindt u een kort overzicht van wat er te doen is en waar u / jij zich mogelijk nog kan aanmelden.

Kinderfeest in Rehoboth (13.00-16.00 uur)
Voor de kinderen in de basisschoolleeftijd (van 4 t/m 12 jaar) wordt een feestelijke middag gehouden. Met tal van leuke, actieve workshops. De kinderen van De Hoeksteen hebben hiervoor een uitnodiging ontvangen. Kinderen die daar niet op school gaan, zijn natuurlijk ook welkom!
Aanmelden zie KerkKompas

Fietstocht door het Westland (start 13.00 uur)
Om 13.00 uur start vanaf Rehoboth een fietstocht door het Westland. Over mooie paden en langs leuke plekjes wordt u - via een aantrekkelijke omweg - naar 's-Gravenzande geleid. Daar hebben we een aangename tussenstop in de vorm van een museumbezoek. Na deze tussenstop vervolgen we de fietstocht richting Rehoboth.
Wilt u fietsen, maar lukt het u niet om het museum te bezoeken, dan bent u natuurlijk van harte welkom om toch de fietstocht te maken.
De fietsroute wordt bij aanvang van de fietstocht aan de deelnemers uitgereikt.
Aanmelden zie KerkKompas

Quiz in Rehoboth (16.45-17.45 uur)
Een quiz voor alle leeftijden. Meedoen kan in teamverband / groepjes van 3 à 4 personen (vriendengroepen, gezinnen, commissies, spontaan ontstane groepen, enz.). Maar ook individueel ben je welkom; we maken dan vanzelf leuke groepjes.
Aanmelden zie KerkKompas

Barbecue in Rehoboth (18.15-20.30 uur)
Met elkaar sluiten we de dag af met een gezellige en heerlijke barbecue. Hiervoor wordt een bijdrage gevraagd.
Voor meer info en aanmelden zie KerkKompas

Organisatie startweekend 2016

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30