Sirkelslag kids 2017 Sirkelslag kids 2017
Op vrijdagavond 17 november heeft een team van 13 kinderen van onze Kindernevendienst mee gedaan met Sirkelslag kids. Sirkelslag is een initiatief van JOP. Het is een wedstrijd met allerlei uiteenlopende activiteiten. Gaande door het verhaal van Gideon werden allerlei opdrachten uitgevoerd en spellen gedaan. Van denkwerk tot "doe"werk. De opdrachten werden gegeven via een beeldscherm. Ongeveer 330 teams uit het hele land deden mee. Deze teams kregen allemaal tegelijk dezelfde opdrachten. Het was spannend, uitdagend en vooral reuze gezellig!
Onze eindscore bestond uit 445 punten. Hiermee zijn we 68e geworden.

Dank jullie wel, deelnemers, voor jullie enthousiaste bijdrage. Wat ons betreft gaan we volgend jaar op herhaling!

Het team van de Kindernevendienst

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30