vrijdag 17 maart 2023

Datum:
 vrijdag 17 maart 2023

AANKONDIGING RUNNING DINER EN OPROEP KOKS

De meesten van u kennen inmiddels wel de Eettafelwandeling die jaarlijks in het najaar wordt georganiseerd. Daarbij krijgen de deelnemers twee adressen waar respectievelijk een voorgerecht en op het andere adres het hoofdgerecht wordt genoten. Tenslotte wordt in Hemelsblauw gezamenlijk een toetje gegeten. Het leek ons als jubileumcommissie leuk om een soort interne eettafelwandeling te organiseren, waarbij dus alleen de leden van onze kerk meedoen. We hebben er daarbij voor gekozen om het voorgerecht weg te laten. Dat betekent dus dat de deelnemers bij een min of meer bekende het hoofdgerecht eten, en vervolgens wordt in Hemelsblauw het nagerecht geserveerd.
Na afloop zullen we samen een paar liederen zingen, om de feestvreugde te verhogen.
Deze activiteit vindt plaats op vrijdag 17 maart, en niet op 31 maart zoals eerder is aangekondigd.
Wij zoeken dus ook een aantal koks die alleen een hoofdgerecht voor 4 à 5 personen willen maken. Ik spreek uit eigen ervaring dat het een bijzonder gezellige avond is, en hoe meer mensen er mee doen, hoe leuker het is.
Het toetje wordt verzorgd door de jubileum commissie. Mocht u overigens een allergie of andere voedselbeperking hebben, wilt u dan zelf voor een gerecht zorgen? Dit voorkomt een hoop stress bij zowel de koks als de gast.
Binnenkort zullen we de gebruikelijke uitnodigingen per mail of per post bezorgen, maar u kunt zich alvast opgeven via mail: 100jaarpgh@pkn-honselersdijk.nl, of in de kerk bij Peter Wesstein of Hans van Waveren.

Geef daarbij aan of u kok wilt zijn of deelnemer, en of u vegetarisch wilt eten of koken.

Namens de Jubileum commissie
Hans van Waveren