Leger des Heils in De Voorhof - 13 december 2015 Leger des Heils in De Voorhof - 13 december 2015
Zondagavond 13 december is er een adventszangdienst i.s.m. het Leger des Heils uit Den Haag. Deze viering vindt plaats in de De Voorhof (Dijkstraat 88 / Fazantlaan 6) en begint om 19.00 uur.
Het Leger des Heils staat bekend om haar omzien naar mensen in nood. Zonder aanziens des persoons biedt zij materiële en immateriële hulp aan mensen die dat nodig hebben en willen aanvaarden. Het Leger staat ook bekend om haar muzikale en getuigende activiteiten. Daarvan mogen we genieten op deze zondagavond. Het muziekkorps en het koor komen naar Honselersdijk om de avonddienst in De Voorhof te verzorgen. Met als thema: Jezus is mens geworden: nu wij nog …! Een ware aanrader en een prima gelegenheid om eens iemand uit te nodigen mee te komen naar deze adventsviering.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30