Klimaat en Kerk

Momenteel loopt de actie “Westland schoon, we doen het gewoon”, waarbij inwoners van gemeente Westland wordt opgeroepen om ook een steentje bij te dragen aan een schone omgeving. Daarbij denkend aan “goed rentmeesterschap” willen ook wij ons als kerkelijke gemeenschap in Honselersdijk inzetten voor een schonere leefomgeving en daarom organiseren we op zaterdag 7 mei 2022 een wandeling door het dorp waarbij we ondertussen ook zwerfvuil opruimen. Zo slaan we twee vliegen in één vlag: even lekker bewegen, en een schonere omgeving. Als het goed is krijgen we van de Gemeente Westland de beschikking over prikstokken, handschoenen, opvallende hesjes  en vuilniszakken. Iedereen mag meelopen! We hopen natuurlijk op veel deelnemers. We verzamelen om 10:00 uur bij Hemelsblauw en hopen tussen 11:30 en 12:00 uur weer terug te zijn.
Opgeven voor 5 mei bij Hans van Waveren (06-42985804 of hansvanwaveren@outlook.com)

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30