Kerstschikking Kerstschikking

Op donderdagavond  12 december is er weer een bloemschikavond. We gaan een mooie kerstcreatie maken. Het is nu in De Fazant in de Voorhof. Vanaf 19.45 uur staat de koffie/thee klaar en we willen om 20.00 uur beginnen. De kosten zijn € 20,-. Neemt u een mesje en draadtang mee?
We houden ook altijd wat geld over dat dan naar een goed doel gaat. Wij hopen mede hierom dat u zich opgeeft. Naast dat u met een mooie creatie naar huis gaat is het ook gewoon een gezellig avondje uit.
U kunt zich opgeven bij Peter W. of Rianne G. (telefoonnummers zijn te vinden in Samen). Graag z.s.m. opgeven i.v.m. de in te kopen materialen. Uiterlijk op maandag  9 december. U kunt ons natuurlijk ook persoonlijk benaderen.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30