zondag 6 mei 2018 om 09.30 uur

Eredienst + Jeugdkerk 2.0
Voorganger(s): Ds. P. Schelling, Monster

In de eerste dienst deze morgen gaat ds. Piet Schelling uit Monster voor. Hij is met onze gemeente begaan en betrokken als voorzitter a.i. van onze kerkenraad.

1. PKN-collecte Missionair Werk en Kerkgroei

Collecte 6 mei Protestantse Kerk Missionair Werk en Kerkgroei
Help de nieuwe kerk in Deventer

Vondst is de pioniersplek van de Lebuïnuskerk in Deventer. Het is de overtuiging van Vondst dat geloof waardevol is en betekenis heeft in onze levens hier en nu. Vondst biedt mensen de mogelijkheid stil te staan bij het leven en hun plek in de maatschappij. Met nachtwakes, concerten, debatten en leessessies scheppen zij gelegenheid voor reflectie. Met deze activiteiten weet Vondst een brede groep mensen uit de stad aan zich te binden, die in het verleden niet door de kerk bereikt werden.
De Protestantse Kerk steunt Vondst in Deventer en andere pioniersplekken in Nederland van harte, plekken waar mensen op zoek zijn naar actuele vormen van samenzijn en bezinning, die aansluiten bij het dagelijks leven van de huidige generatie. Geef aan deze collecte. Van harte aanbevolen.
Kijk voor meer informatie op: www.kerkinactie.nl of op facebook.

datum en tijdstip 05-05-2024 om 9:30

Hemelvaartsdag