donderdag 9 april 2020 om 19:30

Witte donderdag + HA, alleen via internet!!
Voorganger(s): ds. Christi Bartelink
Organist: Alexander Prins

Liturgie Witte Donderdag
Liederenblad

Witte Donderdag viering, met medewerking van Peter en Ylette Wesstein, contrabas en zang. Iemand mailde een mooie herinnering om bij iemand thuis mee het Avondmaal te vieren. Eigenlijk is dat nu precies wat we allemaal kunnen doen. Misschien nodigt u wel iemand uit om bij u thuis te komen om samen te vieren. Zet zelf een broodje, een matze of stukje boterham, en wat te drinken klaar (wijn of sap). Ondanks dat we niet fysiek bij elkaar zijn kunnen we dan toch onze verbondenheid met de levende Heer ervaren door de tekenen van brood en wijn. Thuis Avondmaal vieren in bijzondere omstandigheden wordt vaak als heel bijzonder ervaren. Een goede viering toegewenst!

datum en tijdstip 05-05-2024 om 9:30

Hemelvaartsdag