zondag 6 februari 2022 om 9:30

Oppasdienst Ineke den Drijver

1. Streekverband De Tien
3. Ineke Haaring

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 6 februari Streekverband De Tien Kenia-project Wim van den Burg
Al vele jaren zet Wim van den Burg zich in om de leefomstandigheden van de inwoners van Noord-Oost Kenia de verbeteren.
De hoofddoelstellingen van het project zijn het verbeteren van: het onderwijs, de medische voorzieningen, de landbouw en economie, de levens­omstandig­heden en de toekomst­mogelijk­heden van wees- en straatkinderen.
Wat is er in al die jaren bereikt? O.a.1 multi-funtioneel centrum Farmers’ Court, 55 schoolgebouwen, 20.000 schoolboeken, 2.200 schoolbanken, 63 waterputten, 89 toiletunits, 1 dokters’ huis: Doctors’ Plaza, 1 ziekenhuis, 1 maïsmolen, 1 kerk, 15 woningen, 60 fietsen. 1 Tuko Pamoja House. Daarbij is ongeteld: zonnepanelen, ziekenhuisbedden, medische apparatuur, medicijnen, kleding en nog veel meer.
U bijdrage aan dit project bevelen we van harte aan! Zeker nu het werk bemoeilijkt wordt nu er in de buurt een aantal terroristische aanslagen zijn gepleegd.
Kijk voor meer informatie en filmpjes op: www.wimvandenburg.nl of facebook.
De diaconie

Avondmaalscollecte 6 februari Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea
Sinds 2012 ondersteunen wij het werk van Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea. Het grootste deel van het werk dat Ineke doet bestaat uit de bevoorrading van de zendelingen die in 'de bush' verblijven. De bevoorrading is een hele belangrijke taak. Tevens is er op het zendingscentrum van Hoskins voldoende werk te doen. U kunt dan denken aan: zorg voor de gastenverblijven, schoonmaak en voedingsmiddelen.
Ineke is volledig afhankelijk van haar achterban. Wij willen haar ondersteunen met deze collecte. Helpt u mee? Van harte aanbevolen. Voor meer informatie kijkt u op: www.serving-with-ntm.org
De diaconie