vrijdag 22 december 2023

18:00  - 19:30
Locatie:
 Regenboogkerk

Op vrijdag 22 december van 18.00 tot 19.30 zal er in ons kerkgebouw een Honselse Kerstviering gaan plaatsvinden. Echt van en voor het dorp! De plannen waren eerst nog veel groter, maar je kunt beter klein beginnen. Als het goed gaat lopen, en de mensen met een warm gevoel weer naar huis gaan, dan gaan we in januari door om het voor volgend jaar uit te breiden. Er is inmiddels een commissie van diverse mensen uit het dorp die dit initiatief willen uitdragen, want: in Honselersdijk kunnen we natuurlijk ook samen Kerst vieren!

We starten met een openingswoord, en vertellen kort over dit initiatief. De Meezingcaravaan komt voor ons zingen en spelen, en hierbij mag je voluit meezingen. De kerk zal versierd zijn met kleurplaten van kinderen van alle drie de basisscholen. Voor die tijd zal er een wensbus (schoenendoos) rondgaan langs de scholen en de kerken en bij Vitis Welzijn. Het geboorteverhaal zal worden gelezen, hopelijk door een tiener. Daarna zal het koor de Waterlanders verder gaan met een tweetal liederen. Na afloop is er voor iedereen buiten nog wat te drinken en wat lekkers. Bij slecht weer zal dit gedaan worden in Hemelsblauw.

Namens de voorbereidingscommissie, ds. Christi Bartelink

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30