Grote geraniummarkt in Honselersdijk

Op zaterdag 7 mei wordt er een kleurrijke en gezellige geraniummarkt georganiseerd op het Voorhofplein (naast family Treffers) in Honselersdijk.

De vrijwilligers van de RK kerk en de Protestantse gemeente mogen eindelijk, na een afwezigheid van 2 jaar, weer deze markt organiseren. U kunt hier terecht voor geraniums en andere eenjarige zomerbloeiers en tevens zijn er zakken met potgrond te koop. De planten zijn afkomstig van de beste kwekers uit het Westland en de markt is al om 7 uur open.

Omdat zaterdag 7 mei de dag voor Moederdag is, kunnen de planten ook feestelijk voor u worden ingepakt. Er is een ruim assortiment aan tuin- perk- en kuipplanten om uw tuin, balkon en terras op te vrolijken. In overleg kunnen de gekochte planten in Honselersdijk bij u thuis afgeleverd worden.

Zoals gebruikelijk is er voor u een kopje koffie en voor de kinderen iets lekkers. De geraniummarkt is geopend tot 15.00 uur en hopelijk tot ziens op zaterdag 7 mei aanstaande.

De geraniummarkt commissie Honselersdijk

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30