Eettafelwandeling

Het voorgerecht
Eettafelwandeling

Op vrijdagavond 18 november vond er in Honselersdijk de vierde EETTAFELWANDELING plaats. Dit evenement is een initiatief van de gezamenlijke kerken van Honselersdijk. Iedereen in deze woonplaats (2800 adressen) kreeg in september al een uitnodiging in de bus om mee te doen.  Als kok-gastadres, dessertmaker of natuurlijk als gast. Vanaf toen stroomden de aanmeldingen binnen.

De formule

Vijf personen zijn te gast bij een kok- gastadres, waar het voorgerecht wordt gegeten. Hierna vertrekken de gasten, ieder naar een ander adres voor het hoofdgerecht. Tenslotte komt iedereen voor het dessert weer samen in Rehoboth.

Ontmoeten

Dit jaar deden er totaal zo’n 200 mensen mee, 33 adessen als kok (1 à 2 per adres), verder dessertmaker en/of als eettafelwandelaars (100).
Dat het gezellig was, laten de foto’s wel zien. Velen zijn het er over eens dat dit een unieke gebeurtenis is om elkaar als dorpsgenoten te ontmoeten en te leren kennen.

datum en tijdstip 27-10-2024 om 9:30

Heilig Avondmaal 6