Crosspoint Music in Honselersdijk

Komende zondag 18 oktober treedt Crosspoint Music op in Honselersdijk. Dit Lierse combo zingt en begeleidt een aantal liederen in de morgenviering die gehouden wordt in De Voorhof. Het thema van deze viering is 'dienstbaar zijn'.

Crosspoint Music is een onlangs opgericht combo dat met haar muziek en zang de luisteraar weet te boeien. Het combo bestaat uit: Frank Baggerman (toetsen), Martine van der Lugt (zang), Rokus Maasland (zang & gitaar) en Joanne Brouwer (dwarsfluit). Met hun muzikale en vocale begeleiding vertellen ze de mensen van God en zijn bedoelingen. Ze willen hiermee een breed publiek bereiken, waaronder ook jongeren en gezinnen. Een hele uitdaging in deze tijd. Crosspoint Music gaat die uitdaging graag aan voor iedereen die God wil (leren) kennen.
De viering staat in het teken van 'dienstbaar zijn'. Een gebeurtenis uit de bijbel zet de aanwezigen op het spoor van dienstbaarheid. Jezus laat zich erin kennen als iemand die dienstbaar is naar de wereld en haar bewoners. Jezus doet dat, omdat Hij ermee de wil van zijn Vader volgt. Hoe dat precies in elkaar zit, wordt tijdens de dienst uitgelegd.
Voorganger is Gertjan Pellikaan en Alexander Prins bespeelt het orgel. De toegang is vrij en iedereen is van harte welkom. De dienst begint om 09.30 uur, waarbij Crosspoint Music zo'n 10 minuten eerder begint met zingen.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30