Concert Westlands Mannenkoor en Hi-Five

Van De Voorhof naar Regenboogkerk

Op 11 februari 2017 organiseert HEMELSBLAUW - Kerk, Meetings & Events een concert waaraan het Westlands Mannenkoor en Hi-Five hun medewerking verlenen. Ook is het prachtige Öhmsorgel bij enkele stukken te horen.

Het concert vindt plaats in de vernieuwde Regenboogkerk (voorheen Rehobothkerk), Endeldijk 5 te Honselersdijk.
anvang 20.00 uur; kerk open 19.30 uur.
Entree: € 12,50 inclusief koffie of thee.
Kaartverkoop: In Hemelsblauw (’s avonds), Poeldijksepad 1a en bij Brasserie Cafetaria Family Treffers, Dijkstraat 82-84, beide in Honselersdijk of per e-mail via info@hemelsblauw.org.

Kaarten afhalen: vrijdag 10 februari in Hemelsblauw vanaf 19:00 uur en zaterdag 11 februari vanaf 19:30 uur bij de entree van de kerkzaal.

Oorspronkelijk was dit concert gepland als afscheidsconcert van De Voorhof. Omdat er in 2016 geen mogelijkheid meer was, is uitgeweken naar 2017. Daarom vindt dit concert nu plaats in de mooi gerestaureerde Regenboogkerk.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30