Bedankje van Voedselbank Westland aan Honselersdijkse Regenboogkerk Bedankje van Voedselbank Westland aan Honselersdijkse Regenboogkerk

Heel fijn dat wij voedsel van jullie kerkleden in ontvangst mochten nemen, welke kwam van jullie inzamelingsactie. Dit voedsel kunnen wij heel goed gebruiken want het aantal klanten stijgt de laatste maanden behoorlijk; met 25%! De reden hiervan zal u ongetwijfeld weten want het effect van de hoge inflatie merkt iedereen. En als je dan toch al op het randje van een normaal bestaan leeft dan kun je weinig tegenwind hebben. De zware gang naar de voedselbank is dan voor sommigen een must.
Als voedselbank zijn we dan ook heel content dat de Regenboogkerk ons deze bijdrage wil leveren in de vorm van een voedselgift. U helpt ons daar enorm mee want door deze en andere donaties zijn wij in staat de gezinnen die niet genoeg leefgeld hebben te voorzien van een wekelijks voedselpakket. Vooral nu met de toename van klanten.
Door dit initiatief tonen jullie aan dat je ook kerk naar buiten wilt zijn.
Waarvoor onze hartelijk dank!
Bestuur, vrijwilligers en klanten van  Voedselbank Westland,

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30