14 november: Wie gedenk jij?

Zaterdag 14 november was er van 11:00 tot 15:00 uur in de Regenboogkerk  een inloop gedachtenis-bijeenkomst.
Deze bijeenkomst werd georganiseerd door de gezamenlijke kerken van Honselersdijk. Tijdens de bijeenkomst was er gelegenheid een kaarsje aan te steken en stil te staan bij het verlies van een dierbare. Er waren een aantal vrijwilligers aanwezig die de bezoekers opvingen en indien gewenst van koffie en een goed gesprek voorzagen. We hebben 28 mensen welkom mogen heten, een goed begin van een mogelijk jaarlijks terugkerende traditie. Ook wordt bekeken of het mogelijk is één van de kerken in Honselersdijk bij toerbeurt vaker open te stellen. U wordt hiervan op de hoogte gehouden.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30