100 jaar Prot. gemeente Honselersdijk - Soosavond 100 jaar Prot. gemeente Honselersdijk - Soosavond
Zaterdag 28 oktober

In het verleden beschikte Honselersdijk over een sociëteit, Dynamo genaamd, waar veel jongeren in het weekend naar toe gingen. Herinneringen aan deze soos roepen vaak nostalgische gedachten op. Om deze herinneringen op te halen willen we op zaterdag 28 oktober vanaf 20:00 uur een soort reünie houden van de soos. Daarbij is uiteraard iedereen welkom, ook mensen die de soos nooit hebben meegemaakt zijn welkom. We zijn bezig oud leden te zoeken en hebben ook al een paar mogelijke oud-Dj’s gevonden. Schrijf deze datum dus in uw agenda, het wordt zeker een heel leuke avond!

Namens de jubileumcommissie:
Hans van Waveren en Peter Wesstein