zondag 28 maart 2021 om 9:30

Palmzondag
Voorganger(s): ds Christi Bartelink

Op 28 maart vieren we Palmzondag, met aan het einde van de dienst de overgang naar de Stille Week. Na de dienst is voor de kinderen, nadat zij zich daarvoor hebben aangemeld, een kinderontmoeting in de grote zaal, welke afgesloten wordt met een stukje Avondmaalscatechese en korte viering in de kerkzaal.

Voor alle diensten geldt: blijf u aanmelden via scriba@pkn-honselersdijk.nl, en als u al langere tijd niet in de kerk bent geweest, weet dan: u hebt voorrang!
CB

Kindernevendienst geen
Oppasdienst geen

1. JOP Jeugdwerk
3. Deurcollecte

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).
Voor betaalverzoeken, zie het stukje Digitaal Gift Overmaken op de homepage.

Collecte 28 maart PKN Jong Protestant (JOP)
Wat betekent Pasen en wat betekent het paasverhaal voor mij?
Elk jaar gaan meer dan zesduizend jongeren in heel Nederland met deze vraag aan de slag wanneer ze in groepen de PaasChallenge doen.
De PaasChallenge wordt gespeeld in de week voor Pasen en is een spel dat is ontwikkeld door Jong Protestant, de jeugdwerkorganisatie van de Protestantse Kerk. In dit spel vol puzzels, opdrachten en uitdagingen doorleven jongeren het paasverhaal. Ze ontdekken waarom Jezus zijn lijdensweg ging en waarom er voor hen nieuw leven mogelijk is.
Met uw bijdrage aan de collecte geeft u jongeren die het paasverhaal al vaak hebben gehoord de kans om op een nieuwe manier in aanraking te komen met de boodschap van Pasen.
Van harte aanbevolen!
Meer informatie op kerkinactie.nl/40dagentijd en kerkinactie.nl/paaschallenge.

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:30

Gemeentevergadering, na de kerkdienst