zondag 26 juli 2020 om 9:30

Voorganger(s): Prop.Thomas Kraan, Utrecht

Op 26 juli zal er een proponent bij ons voorgaan: Thomas Kraan uit Utrecht. Goede dienst gewenst!

We gaan de zomertijd in, tijd waarin sommigen op vakantie gaan, en meer dan anders mensen thuisblijven, of kort weggaan in eigen land. De kerk is een baken, de kerk gaat niet op vakantie. Elke zondag is er dienst om 09.30 uur. De diensten zijn niet meer met beeld te volgen. Wel kunt u altijd meeluisteren via Kerkomroep.nl. Er zijn wat ontwikkelingen over zingen in de kerk, die informatie wordt door een aantal mensen in onze gemeente zeer nauwgezet gevolgd. Dus als er meer mag, merkt u dat snel genoeg!
CB

Collectes
1. Evangelische Hogeschool Amersfoort
3. Deurcollecte Kerk

Collecte 26 juli Evangelische Hogeschool Amersfoort
Al sinds 1977 bestaat de Evangelische Hogeschool Amersfoort en richt zich op geloofstoerusting, persoonlijke ontwikkeling, oriëntatie op cultuur en maatschappij, intellectuele ontwikkeling, studievaardigheden en studie- en beroepskeuze.
Een belangrijke taak voor de Evangelische Hogeschool is studenten helpen bij het ontwikkelen van een eigen christelijke identiteit. Op de Evangelische Hogeschool leren studenten dat een relatie met God het hele leven kan doortrekken. Een andere taak van de school is om jongeren te leren op een goede manier hun geloof te delen. Religie is in, maar de belangstelling ervoor is vaak vrijblijvend en oppervlakkig. Studenten leren een duidelijk getuigenis te laten horen.
Momenteel studeren er jaarlijks 200-300 jongeren aan de Evangelische Hogeschool. De Evangelische Hogeschool ontvangt vanwege haar bijzondere, vormende onderwijs geen overheidssubsidie. Voor haar bestaan is de Evangelische Hogeschool sinds oprichting volledig afhankelijk van giften. We bevelen deze collecte van harte bij u aan!
Ook kunt u de website bezoeken: https://www.eh.nl.

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).