zondag 5 juli 2020 om 10:00

Voorganger(s): Ds. K.H. Waterlander

Tentviering gaat niet door! Maar er is wel een online dienst

Liederenblad

Betaalverzoek ten behoeve van collecte voor de kerk

Vanaf 1 juli mogen er weer 100 kerkgangers in de kerk komen. Per zondag zullen steeds twee kosters dienst hebben. Zij zorgen er ook voor dat de kerkzaal goed gelucht wordt en dat er overal stoelen op afstand klaar staan. Twee stoelen bij elkaar voor een echtpaar, stoelen apart voor mensen die alleen komen. Het is erg jammer dat we nog steeds niet mogen zingen met elkaar, daarom zal Alexander met een klein groepje voorzangers blijven werken. Wie thuis meeluistert kan dan ook mee blijven zingen. Soms zie ik weleens een kerkganger die helemaal niet lijkt mee te zingen, maar zo iemand kan heel goed meezingen vanuit zijn of haar hart. Dat is vooral nu heel belangrijk. Een enkele kerkganger zie je nu duidelijk de woorden meedoen, sommigen zie of hoor je mee-neuriën, want dat mag wel!
Op zondag 5 juli is er in onze kerk eigenlijk een gewone dienst. In andere jaren was dit de tentviering. We sluiten aan bij de digitale Honselse feestweek, daarom wordt deze dienst nog wel met beeld uitgezonden. Voor deze dienst graag nog aanmelden bij Conny van der Kaaij.
Let op: deze dienst begint om 10 uur!!
CB

Collectes
1. KIA Binnenlands Diaconaat

Collecte 5 juli Kerk in Actie Binnenlands Diaconaat
Een tas vol plezier voor kinderen in armoede
Maar liefst één op de negen kinderen in Nederland groeit op in armoede. Wanneer in de zomervakantie hun klasgenootjes op vakantie gaan, blijven zij achter.
Samen met plaatselijke kerken wil Kerk in Actie 5.000 kinderen die in armoede opgroeien, verrassen met een vakantietas vol speelplezier. Kerk in Actie zorgt voor een vrolijke tas, lokale kerken vullen deze met leuke cadeautjes en kortingsbonnen voor bijvoorbeeld een ijsje, het zwembad of een pretpark in de buurt.
Meer informatie is te vinden op: www.kerkinactie.nl/vakantietas.
Collecteer mee! Met de opbrengst ondersteunt Kerk in Actie onder andere organisaties die armoede, onder volwassenen én kinderen, bestrijden. Helpt u mee?

Collectes
Wij zijn blij dat er in deze tijd, waarin kerkgang deels weer mogelijk wordt, ook bedragen overgemaakt blijven worden ten behoeve van diaconie en kerk. Doelen voor de diaconie staan met regelmaat in KerkKompas en Samen. U kunt hiervoor boeken naar NL77 RABO 0343 6194 23. Wilt u uw bedrag ten behoeve van de kerk overmaken naar NL67 RABO 0343 6284 30. Deze rekening wordt gebruikt voor de collectes. Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.