maandag 21 januari 2019 om 19.00 uur

Week van de eenheid van gebed in de Onze Lieve Vrouwe van Goede Raad
Voorganger(s): dhr. Ronald Dits

In de week van zondag 20 t/m 27 januari is het de 'Week van Gebed voor de eenheid van de christenen'. Aan deze week van gebed doen ook de kerken in Honselersdijk mee. We trekken samen op en vieren een drietal vespers, verdeeld over drie avonden in drie kerkgebouwen. Het thema van deze gebedsweek is: 'Recht voor ogen'. Omdat er veel onrecht is, krijgt dit de aandacht. Ons christelijk geloof moedigt aan om je te verzetten tegen onrecht. Het overkomt je onverwachts, het voelt niet goed en is ook niet goed. Vandaar aandacht hiervoor op een drietal bezinningsmomenten door-de-weeks.
Iedere vesper duurt van 19.00 tot ± 19.30 uur. In dit half uur zingen we samen, bidden we en zijn er momenten van stilte en gelegenheid tot het aansteken van een lichtje.
Op maandagavond 21 januari is de vesperviering in Onze Lieve Vrouw van Goeden Raad, op dinsdag 22 januari in de Regenboogkerk en op vrijdag 25 januari in Achter de Bergen. De plaatselijke pastores gaan in de vesperviering voor. Van harte welkom.
GJP

Vergadering Diaconie