zondag 31 maart 2024 om 9:30

Paaszondag
Voorganger(s): Ds. Christi Bartelink

We zijn in de Stille Week. Op donderdag vieren we in de kring dat Jezus voor ons het Avondmaal heeft ingesteld, op Goede Vrijdag gedenken we zijn lijden en sterven. Op de Paasmorgen mogen we onze lofzang aanheffen omdat Jezus uit het graf is opgestaan en wij Hem nog steeds mogen en kunnen volgen. Honsels Harmonie zal ons Paaszondag begeleiden en enkele stukken ten gehore brengen. Goede Pasen!
CB

Kindernevendienst Daniëlle van Staalduinen
Oppasdienst Wilma de Wilde en Rianne Groen

1. KIA Werelddiaconaat Colombia
3. Onderhoud verfwerk kerk + Hemelsblauw

Collecte 31 maart Kerk in Actie Werelddiaconaat Colombia
In het noorden van Colombia komen steeds meer toeristen naar de Caraïbische kust. Kansarme jongeren die op zoek zijn naar werk, kunnen in hun eigen omgeving leren hoe ze aantrekkelijke en gezonde maaltijden kunnen koken, onder andere in een rijdende kookschool. Zo kunnen ieder jaar 80 jongeren opgeleid worden voor werk in hotels, restaurants of foodtrucks. En jongeren die een eigen bedrijf willen starten, krijgen een mentor uit de horecasector.
Via het programma Werelddiaconaat van Kerk in Actie steun je kansarme jongeren in Colombia met een opleiding en het vinden van werk.
Help je mee om deze collecte tot een succes te maken? Hartelijk dank!
Lees en kijk voor meer informatie op: kerkinactie.nl/jongerenhoreca

datum en tijdstip 28-04-2024 om 9:0