Uitnodiging Eettafelwandeling 2012 Uitnodiging Eettafelwandeling 2012

Voor alle inwoners van Honselersdijk en aanhang:
Vrijdagavond 16 november 2012  vanaf 18.15 uur

De wandelaars starten in Rehoboth (Poeldijksepad 1). Ieder ontvangt daar een wandelkaartje met twee adressen: op het 1e adres word je opgewacht met het voorgerecht-van-het-huis en op het 2e adres met het hoofdgerecht. Daarna ga je weer terug naar Rehoboth voor het dessert. Je gaat niet als enige op pad naar het voorgerecht. Nog vier anderen gaan naar dezelfde gastvrije tafel. Na deze eerste gang neemt ieder van ieder afscheid en gaat elk op weg naar het tweede adres van je persoonlijke wandel-kaartje. Daar wordt de hoofdmaaltijd opgediend en zit je, jawel, met vier andere gasten aan tafel (als een kind bij een ouder/e wil blijven, of als u liever met z’n tweeën op pad gaat, is dat oké). Voor de derde gang wordt ieder weer in Rehoboth verwacht samen met alle gastheren en gastvrouwen. Een vrijwillige gift rond het dessert gaat naar een goed doel - ter plekke in Rehoboth hoort u daar meer over. En daarna, alle tijd voor verdere ontmoeting!

Doe mee en geef je op via het antwoordkaartje!

Klik hier om te de originele uitnodiging te downloaden, maakt u zelf svp even wat kopietjes van deze uitnodiging voor andere huisgenoten.

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30