dinsdag 13 april 2021

Tijdstip:
Locatie:
 Hemelsblauw

Doet u ook wel eens een schietgebedje? Of praat u onderweg met God als u aan het wandelen bent?
Er zijn veel manieren waarop je kunt bidden en evenzovele gebedshoudingen. De meest bekende is natuurlijk met ogen dicht en gevouwen handen, maar er zijn zoveel andere mogelijkheden! Voegt dit misschien wat toe aan het gebed? En wat is voor u de prettigste gebedshouding?
Dit alles en nog veel meer gaan we met elkaar bespreken tijdens een gemeente avond over dit onderwerp, welke ook voort borduurt op de avond over gebed van ds Christi Bartelink.
De avond over gebedshoudingen vindt plaats op dinsdagavond 13 april en begint om 19:30 in de Regenboogkerk. Van te voren aanmelden is (helaas nog) verplicht, bij Hans van Waveren, email hansvanwaveren@outlook.com

datum en tijdstip 28-07-2024 om 9:30

datum en tijdstip 04-08-2024 om 9:30