zondag 19 november 2017 om 09.30 uur

Eredienst + viering Heilig Avondmaal + Jeugdkerk 2.0
Voorganger(s): Ds. G. van Dijk, Maassluis

Komende zondag leidt ds. G. van Dijk uit Maassluis de morgendienst. In deze dienst vieren we met elkaar het Heilig Avondmaal. We ontmoeten erin de genade en verzoeningsgezindheid van God door Jezus Christus. Als christen mag je leven van Jezus' kruisdood en opstanding. Deelhebbend aan het Lichaam van Christus word je uitgenodigd dat
met elkaar te doen.
GJP

1. Streekverband De Tien
3. Havenproject

Collecte 19 november Streekverband De Tien: Hoop voor Albanië
Hoop voor Albanië is al vijfentwintig jaar actief in Albanië. De stichting heeft als doel de minderbedeelden, armen en zwakken van de Albanese samenleving te helpen.
Albanië is een land met enorme armoede. Vooral voor de zwakken in de samenleving zijn er weinig of geen voorzieningen. Deze doelgroep is vaak niet geïntegreerd in de samenleving en heeft/ krijgt weinig kansen om een menswaardig bestaan te leiden.
Eén van de projecten is het New Day Care Centre waar kinderen uit de meest kwetsbare gezinnen dagelijks op een veilige plek worden opgevangen. Hier worden hun programma’s aangeboden gebaseerd op de liefde van Jezus in een omgeving waar zij ook nog echt kind kunnen zijn.
Hoop voor Albanië heeft in het afgelopen jaar veel kunnen realiseren zoals: uitdelen van kerstpakketten, het brengen van hulpgoederen en een noodstroomaggregaat, helpen met woonruimte, bouw van een school en multifunctioneel centrum.
Helpt u mee om de mensen in Albanië te helpen? Alvast uw hartelijke dank.
Wilt u meer weten kijken dan op de website van Hoop voor Albanië: www.hoopvooralbanie.nl, daar kunt u zich ook abonneren op de nieuwsbrief.