zondag 19 juni 2022 om 9:30

Voorganger(s): Ds. Christi Bartelink

Als het gaat lukken met de reis hierheen, zal Ineke Haaring vanuit Papoea Nieuw Guinea in ons midden zijn en wat vertellen over haar zendingswerk daar. We vieren met elkaar het Heilig Avondmaal, waarbij ook de kinderen van harte welkom zijn. Dat betekent dat er wijn en druivensap is. We blijven wel delen vanuit de kleine bekertjes.

Kindernevendienst Sander van Dijk
Oppasdienst Jenny van Berkel

1. De Tien
3. Ineke Haaring

Collecte 19 juni Streekverband De Tien Stichting Westland 4 Gambia
Stichting Westland 4 Gambia is in 2010 opgericht en heeft tot doel de tandzorg in het West-Afrikaanse land Gambia te verbeteren. Er is in dit land nagenoeg geen tandzorg.
De stichting heeft een Oral Health Worker in dienst die samen met zijn assistenten vanaf de standplaats Brikama bezoeken brengt aan de scholen in de omgeving.
Hier geven zij poetsinstructies, delen tandenborstels en tandpasta uit en tevens ontvangen ze kinderen in de mobiele praktijk ter controle. Voor dit mooie project is geld nodig. Helpt u mee? Kijk voor meer informatie op: https://westland4gambia.nl of op Facebook.
Van harte aanbevolen!

Avondmaalscollecte 19 juni Ineke Haaring
Sinds 2012 ondersteunen wij het werk van Ineke Haaring in Papoea Nieuw Guinea.
Op het zendingscentrum van Hoskins zijn vele werkzaamheden te verrichten om de zendelingen die in ‘de bush’ verblijven te ondersteunen en om mensen op het centrum te ontvangen en te onderwijzen.
Ineke is, net als alle andere zendelingen van New Tribe Mission, volledig afhankelijk van haar achterban. Wij willen haar ondersteunen met deze collecte. Helpt u mee? Van harte aanbevolen. Voor meer informatie kijkt u op: www.serving-with-ntm.org
De diaconie