zondag 30 mei 2021 om 10:00

Eredienst (GEEN Openluchtdienst)
Voorganger(s): Ds. Christi Bartelink

De zondag na Pinksteren was in normale tijden de ‘openluchtdienst’, die voorbereid wordt door de voorgangers van de drie kerken. Maar, hoewel dit buiten is, is het een evenement en dat kan nog niet. We proberen nu om in ieder geval dezelfde collecte te houden voor noodhulp in India, dat zwaar getroffen wordt door corona. Ook zoeken we naar een lied wat in iedere kerk gezongen kan worden. In de kerk ‘Achter de Bergen’ worden eigenlijk nog geen diensten gehouden, omdat de ruimte nogal krap is om op afstand te kunnen zitten. Pastor Ronald Dits viert met Pinksteren zijn 12½-jarig jubileum als diaken, gefeliciteerd en Gods zegen op jouw werk! Ds. Dick Peters zal over enige tijd afscheid gaan nemen. Inmiddels is een opvolger gevonden, die eerst in Naaldwijk gaat starten en daarna ook in Honselersdijk gaat werken. Fijn dat er nu zicht is dat Dick Peters met emeritaat kan gaan!
CB

Kindernevendienst geen
Oppasdienst geen

1. Noodhulp in India

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Wereldwinkel bij de koffie na de dienst
datum en tijdstip 28-04-2024 om 10:30

Gemeentevergadering, na de kerkdienst