zondag 1 november 2020 om 9:30

Voorganger(s): Ds Chris Schreuder, Maassluis

Op 1 november hoopt Ds. Chris Schreuder bij ons voor te gaan. Deze zondag is er ook weer kindernevendienst voor alle kinderen in de basisschoolleeftijd.
CB

Kindernevendienst Ellen Prins
Oppasdienst Danielle v. Staalduinen
Jeugdkerk 2.0 Chris en Kyra

1. KIA Zending

Aan de uitgang van de kerk staan nu collectemandjes.
Collecteren blijft lastig, daarom vragen we u om giften over te maken naar zowel de diaconie als onze eigen kerk:
Diaconie: NL77 RABO 0343 6194 23,
Kerk: NL67 RABO 0343 6284 30 (collectebonnen en algemeen).

Collecte 1 november Kerk in Actie Zending
Sterke vrouwen in de kerk op Papoea

Vrouwen in West-Papoea zijn actief betrokken bij de ontwikkeling van hun land en volk. Dat is hard nodig en zeker niet vanzelfsprekend in een maatschappij waar vrouwen traditioneel voorbestemd zijn tot een leven binnenshuis. Veel vrouwen zijn nauwelijks opgeleid. Het vormingscentrum P3W wil daar verandering in brengen. Vrouwen leren lezen en schrijven, volgen bijbelstudies en krijgen praktijklessen over gezonde voeding of een vakopleiding. Daardoor staan vrouwen sterker in hun schoenen én ze nemen hun kennis en ervaring mee terug naar hun dorpen. Vaak richten ze daar een vrouwenvereniging op of ze starten lokale cursussen in hun kerk. Zo spelen steeds meer vrouwen een actieve rol in hun lokale gemeenschap en bouwen mee aan kerk en samenleving. En zij geven dit op hun beurt weer door aan hun dochters.
Met deze collecte steunt u het werk van P3W in West-Papoea. Van harte aanbevolen!
Kijk voor meer informatie en een filmpje over dit project op: https://www.kerkinactie.nl/projecten/versterken-van-kerkelijk-vrouwenwerk-in-papua